Ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu VAS “Latvijas Pasts” apmāca pasta tīkla departamenta operatorus veiktspējas paaugstināšanai sarežģītās situācijās. Darbinieku profesionālās kompetences celšana ir daļa no stratēģiskā plāna, lai uzņēmums attīstītos, spētu pielāgoties klientu prasībām un uzlabotu konkurētspēju tirgū.
Mācību pamatā ir video treniņi – lomu spēles un kopīgi analizētas mācību sagatavošanās posmā apzinātās klientu apkalpošanas speciālistiem grūtās/ nestandarta situācijas, kam seko trenera argumentēti ieteikumi rīcībai un secinājumi.
Mācības tiek nodrošinātas Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas projekta “Partnerībā organizētas IKT profesionāļu apmācības inovāciju veicināšanai un nozares attīstībai” ietvaros, kura mērķis ir veicināt tehnoloģisko inovāciju ieviešanu uzņēmumos un paaugstināt nodarbināto IKT profesionāļu kvalifikāciju, sekmējot uzņēmumu produktivitātes paaugstināšanu.
Kā norāda VAS “Latvijas Pasts”: “Mums ir svarīgi attīstīties gan digitāli, ieviešot dažādus tehnoloģiskus risinājumus, gan spēt labi un kvalitatīvi izdarīt citus ikdienas darbus, sekojot līdzi jaunākajām tendencēm, likumiem Latvijā un pasaulē. Vēlamies, lai darbinieki ir zinoši, kompetenti savā jomā, spēj kvalitatīvi, profesionāli veikt savus ikdienas pienākumus. Darbinieku apmācību vajadzības izriet no profesionālās jomas prasībām katru gadu atjaunot noteiktas prasmes un zināšanās, kā arī no darbinieku izvirzītajiem KPI mērķiem.”
Kompetenču attīstības plāns paredz uzlabot vadītāju prasmes sava un savu darbinieku darba snieguma izvērtēšanā, attīstības sarunu vešanā. Administratīvo darbinieku attīstības plāns paredz strādāt pie projektu vadības, apgūt pārmaiņu projektu vadības iemaņas, lai efektīvi virzītu uzņēmumu uz attīstību. Kā arī kopējais visa uzņēmuma virziens ir digitalizācija, kas skar ikvienu Latvijas Pasta darbinieku.