Jūlija izskaņā sācis kursēt zemās grīdas tramvajs 7. tramvaja maršrutā - ar ES fondu atbalstu ir uzlabota vides pieejamība, nodrošināta ātrāka tramvaju kustība, kā arī panākti satiksmes drošības uzlabojumi.
“Rīgas satiksme” būvdarbus 7. tramvaja maršrutā uzsāka 2023. gada maijā. Līgums par būvdarbu veikšanu tika noslēgts 2023. gada pavasarī, iepirkuma rezultātā par saimnieciski izdevīgāko tika atzīts piedāvājums no Ceļu būves firmas SIA “Binders”.
Būvdarbi 7. tramvaja līnijas posmā no Centrāltirgus ielas līdz galapunktam “Ķengarags” tika līdzfinansēti no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda projekta Nr. 4.5.1.1/22/I/001 “Rīgas tramvaja infrastruktūras pielāgošana zemās grīdas tramvaja parametriem” (turpmāk - Projekts) ietvaros. Projektā veikti arī sliežu un pārvedu pārbūves darbi 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojumā. Tāpat Projekta ietvaros zemās grīdas tramvaja parametriem tika pielāgota arī 5. tramvaja līnijas infrastruktūra posmā no Jūrmalas gatves un Slokas ielas krustojuma līdz galapunktam “Iļģuciems”, paaugstinātas pieturvietas un veikta sliežu ceļa posmu pārbūve Imantā (pieturvietas “Anniņmuižas bulvāris”, “Dammes iela” un “Kleistu iela”), veikta kontakttīkla energoapgādes infrastruktūras pārbūve 1. tramvaja maršruta posmā no Brīvības ielas 191 līdz Radio un Aspazijas ielas krustojumam, kontakttīkla pārbūve 11. tramvaja maršrutā Miera ielā posmā no Brīvības ielas līdz Ēveles ielai, kā arī atjaunotas četras un izbūvēta viena apakšstacija, visas aprīkojot ar elektroiekārtām, ar mērķi nodrošināt atbilstošu jaudas padevi zemās grīdas tramvaja kustības nodrošināšanai. Turpinās arī tramvaja sliežu ceļu pārbūve Slokas ielā posmā no Jūrmalas gatves līdz Kalnciema ielai. Kopējās Projekta izmaksas plānotas 60.64 miljoni eiro, savukārt Kohēzijas fonda piešķirtais līdzfinansējums ir 85% apmērā no projekta attiecināmajām izmaksām, kas radušās līdz 2023. gada 31. decembrim, t.i. 40.175 miljoni eiro.