• Smilšu iela 1,
  • Rīga, LV-1919,
  • tālr. 22306116,
  • fakss 67357841,
  • e-pasts cfla@cfla.gov.lv,
  • www.cfla.gov.lv
pievienots: 16.07.2012

Klientu apmierinātības aptaujas rezultāti

Paldies, visiem Centrālās finanšu un līgumu aģentūras klientiem, kas piedalījās Klientu apmierinātības aptaujā un pauda savu viedokli, kā arī ierosinājumus Aģentūras darbības uzlabošanai! Visi ieteikumi tiks izvērtēti un iespēju robežās jau tuvākajā laikā īstenoti.

Aptaujas rezultātu kopsavilkums

2012.gada maija un jūnija mēnesī veiktajā Aģentūras klientu aptaujā ir piedalījušies 205 respondenti, no kuriem lielākā daļa ir pašvaldības vai pašvaldības iestādes (42%), valsts pārvaldes iestādes (17%), kā arī kapitālsabiedrības (16%). Savukārt finansējumu lielākā daļa respondentu saņem Eiropas Savienības fondu ietvaros (97%).

Aptaujas rezultāti liecina, ka klientu apmierinātība ar Aģentūras sniegtajiem pakalpojumiem kopumā vērtējama kā laba. Aptaujas dati liecina:

  • Klientus apmierina sadarbība ar Aģentūras darbiniekiem (86%);
    • kas vienmēr ir ieinteresēti palīdzēt risināt klientu un sadarbības partneru jautājumus un/vai problēmas (88%);
    • ievēro atbilžu sniegšanas termiņus (86%);
    • sniedz precīzas un nepretrunīgas atbildes (80%) pēc pirmā pieprasījuma (86%);
  • par ērtāko komunikācijas veidu klienti ir atzinuši saraksti e-pastā (95%) un konsultācijas pa tālruni (82%);
  • klientus apmierina sniegto konsultāciju kvalitāte (86%);
  • kā arī apmierina Aģentūras organizēto semināru kvalitāte (46%), bet jāņem vērā, ka liela daļa respondentu seminārā līdz šim ne reizi nav piedalījusies (47%).

Mājaslapas lietošana

Lai saņemtu informāciju projektu īstenošanas jautājumos, Aģentūras mājaslapu ir izmantojuši 90% respondentu. No visiem respondentiem 73% atzīst, ka informāciju mājaslapā atrast ir viegli un 20% to atrod ar nelielām grūtībām. Lielāko daļu respondentu (85%) informācijas kvalitāte mājaslapā apmierina, 11% respondentu tā apmierina pārsvarā, ar dažiem izņēmumiem.

Pakalpojumu kvalitāte

No klientiem, kuri ar Aģentūru sadarbojās pēdējā gada laikā 34% norādījuši, ka iepriekšējā gada laikā Aģentūras sniegto pakalpojumu kvalitāte ir uzlabojusies, 29% atbildēja, ka tā ir palikusi iepriekšējā līmenī. 35% respondentu pēdējā gada laikā ar Aģentūru nav sadarbojušies.

Ierosinājumi darbības uzlabošanai

Liela daļa klientu komentāros ir izteikusi šādus ierosinājumus Aģentūras darbības uzlabošanai: ievērot atbildes sniegšanas termiņus; būt vairāk ieinteresētiem, palīdzēt; panākt līdzsvaru starp atbalsta sniegšanu un uzraudzības funkciju; pēc iespējas mazināt birokrātijas slogu, tai skaitā, vienkāršot prasības dokumentācijai; paust ar IUB saskaņotu viedokli par publiskajiem iepirkumiem, kā arī ar vadošo un atbildīgajām iestādēm saskaņotu viedokli; saskaņot viedokli iestādes ietvaros, tostarp, uzraugošās un sadarbības iestādes redzējumu; informēt klientus par izmaiņām/jaunumiem; pilnveidot mājaslapu; būt tikpat atsaucīgiem, ieinteresētiem un pretimnākošiem arī turpmāk u.c.

pēdējo reizi aktualizēts: 2012-07-16 16:18:07
KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS
Meistaru iela 10, Rīga
Tālrunis: (+371) 66939777
E-pasts: info@cfla.gov.lv
KORESPONDENCES
ADRESE
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra,
Smilšu iela 1,
Rīga (Vecrīga),
LV-1919

E-pasts oficiālai sarakstei cfla@cfla.gov.lv
Maijs 2020
  • P
  • O
  • T
  • C
  • P
  • S
  • Sv
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Lasīt vairāk
Piekrītu